Tajska si zastavlja cilj 40 milijonov tujih turistov in 2,8 bilijona THB za leto 2025



Luksuzna poraba naj bi prihodnje leto povečala prihodke za 7,5 %, čeprav okrevanje na raven pred pandemijo zaradi konkurence iz Japonske še vedno ni dosegljivo.

Tajska agencija za turizem (TAT) namerava leta 2025 pritegniti 40 milijonov tujih obiskovalcev, kar bo ustvarilo 2,8 bilijona THB prihodkov, je nedavno sporočil minister za turizem in šport, Sorawong Thienthong.

Vlada se zanaša na svojo kampanjo »Amazing Thailand Grand Tourism and Sports Year 2025«, da bi dosegla 7,5-odstotno rast prihodkov od turizma.

Minister za turizem in šport je opozoril, da je cilj še vedno nižji od prihodkov v višini 3 bilijonov THB, doseženih pred pandemijo. Za to je okrivil gospodarske izzive in intenzivno turistično konkurenco iz držav, kot je Japonska, kjer šibak jen privablja obiskovalce.

TAT je povedal, da bo doseganje cilja 40 milijonov tujih obiskovalcev prvič za tajski turizem. Cilj domačega turizma v letu 2025 je postavljen na 200 milijonov potovanj.


 

Ne nazaj na raven pred pandemijo

TAT pričakuje, da bo turizem letos ustvaril 2,6 bilijona THB prihodkov, od tega 1,7 bilijona THB od več kot 35 milijonov tujih obiskovalcev in 900 milijard THB od 198 milijonov potovanj domačih turistov.

Povedali so, da je Tajsko leta 2024 vsak dan obiskalo povprečno 130.000–150.000 tujcev, pri čemer se je število tujih prihodov iz Tajvana in Indije povečalo na več kot milijon.

TAT je ugotovil, da se prihodki od turizma niso uspeli povrniti na raven pred pandemijo 3 bilijonov THB, za kar so krivili vojne, svetovno gospodarsko upočasnitev in krepitev THB.

Pričakujejo, da se bo prihodnje leto povečala potrošnja v turizmu zaradi luksuznega segmenta, pri čemer navajajo kraje, kot je Phuket, ki ustvarjajo visoke prihodke kljub upadu tujih turistov.
 

Nova faza domače promocije

Ministrstvo za turizem in šport bo prihodnje leto uvedlo novo fazo doplačilne sheme »Rao Tiew Duay Kan« (Potujemo skupaj) za spodbujanje domačega turizma.

Medtem bo ministrstvo za finance od 15. januarja do 28. februarja uvedlo Easy E-Receipts, kar bo kupcem omogočilo, da od svojega obdavčljivega dohodka odštejejo do 50.000 THB na računih.
 

Izziv iz Japonske

Japonska je prehitela Tajsko s 33,3 milijona obiskovalcev v primerjavi s 31,9 milijona Tajske v prvih 11 mesecih letos.

Deset največjih turističnih trgov na Tajskem je bilo: Kitajska (6,19 milijona), Malezija (4,49 milijona), Indija (1,90 milijona), Južna Koreja (1,67 milijona), Rusija (1,49 milijona), Laos (1,05 milijona), Tajvan (1 milijon), Japonska (946.292), Vietnam (920.400) in ZDA (906.526).

Nasprotno pa je Japonska pritegnila največ obiskovalcev iz Južne Koreje (7,95 milijona), sledijo Kitajska (6,37 milijona), Tajvan (5,55 milijona), ZDA (2,48 milijona), Hong Kong (2,39 milijona), Tajska (1 milijon), Avstralija (807.800), Filipini (710.100), Vietnam (581.100) in Singapur (555.000).


Pripravil:

Slovenski poslovni klub Tajska
e-naslov: maeotrading@gmail.com

 

Preberite tudi:

Storitve slovenskih poslovnih klubov v tujini