Investicijska konferenca o razvoju podjetništva v turizmu

 

Sodelovanje med Brazilijo in Slovenijo za večjo odpornost sektorja v prihodnosti


Gospodarska zbornica Slovenija – Brazilija SLOBRAZ je v sodelovanju s SPIRIT Slovenija, z evropskim uradom brazilske agencije za spodbujanje trgovine in investicij (Apex-Brasil) in brazilskim ministrstvom za turizem izvedla »virtualno investicijsko konferenco o razvoju podjetništva v turizmu«, ki so poleg slovenskih in brazilskih startup podjetij predstavile investicijske ustanove.

Srečanje je organizirala in moderirala svetovalka Slobraza Mateja Perovšek, odprl veleposlanik Republike Slovenije v Brasilíi Gorazd Renčelj, ki je izpostavil strateški pomen turizma v Sloveniji – odgovornega za 11 % nacionalnega BDP gospodarstva in enak delež ustvarjenih delovnih mest v državi – predvsem zaradi zadnjega poudarka na trajnostnem turizmu, ki je eden od vrhuncev slovenskega turizma. Renčelj je spregovoril tudi o nujnosti sodelovanja med Brazilijo in Slovenijo za večjo odpornost sektorja v prihodnosti ter se zahvalil vsem prisotnim in ponudil podporo veleposlaništva.

Sledil je nagovor brazilskega veleposlanika v Ljubljani. Eduardo Prisco Paraíso Ramos je dejal, da turizem pomaga v odnosih trgovinske politike, zato je nujno, da državi razmislita o programih, strategijah in virih za razvoj območja. Poleg tega je okrepil pomen memoranduma o soglasju, ki bi lahko pomenil novo obdobje za turizem tako za Brazilijo kot za Slovenijo.

Guarani de Morais iz investicijskega področja evropske pisarne Apex Brasil s sedežem v Bruslju je pokazal, kako lahko Apex Brasil pomaga podjetjem in vlagateljem. S 25-letnim obstojem in nedavno nagrajeno kot najboljša agencija za spodbujanje naložb v Latinski Ameriki Apex Brasil deluje s tremi stebri: povečanjem izvoza, ustanovitvijo poslovanja v tujini in privabljanjem naložb v Brazilijo.

O delu v sodelovanju z veleposlaništvi in drugimi subjekti sta spregovorili Débora Moraes da Cunha Gonçalves, direktorica Sektorja za privabljanje investicij na brazilskem Ministrstvu za turizem, in Tanja Drobnič, sekretarka Sektorja za spodbujanje internacionalizacije v Javni agenciji SPIRIT Slovenija, s predstavitvijo videa, ki prikazuje, kako je Slovenija v zadnjih letih pritegnila pozornost.

V drugem delu dogodka je nekaj slovenskih in brazilskih potovalnih startup na hitro predstavilo svoje pitch prezentacije:

Poslovni Angeli v Sloveniji – predsednica Nina Dremelj je predstavila klub investitorjev, ki je na trgu že 15 let in deluje po vsem svetu. Po Nininih besedah bi bila to naložbena priložnost v Braziliji, kjer še nimajo poslov.

Ribiške karte – Boštjan Lipnik, direktor podjetja, je spregovoril o sofisticirani programski opremi za upravljanje vodnih in ribjih razmer. Programska oprema zagotavlja podatke za izboljšanje spremljanja vode, pomaga pri ribolovnih dovoljenjih in svetuje turistom o najboljših časih za ribolov.

VisitVibe – direktor Isak Suljanović je predstavil rešitev, ki turistom preko aplikacije ponuja nasvete, da uživajo v mestu kot domačini, s posodobljenimi podatki in zanesljivimi priporočili.

Pinguim – Renata Franco, ustanoviteljica in izvršna direktorica podjetja, je lansirala aplikacijo, ki ima že več kot 90.000 uporabnikov in deluje kot potovalna agencija, ki ljudem pomaga najti najboljša podjetja in ponudbe, poleg tega jih povezuje z drugimi popotniki, izdelki in storitve .

Glocal Audioguide – vodnik, dostopen z mobilnimi napravami, ki prebivalcem in potnikom omogoča, da poznajo zgodbe krajev in raziskujejo mesto. Tomás Arêas, izvršni direktor Glocal Audioguide, je dejal, da virtualni vodnik ponuja avdio vodene in geolocirane oglede.

Temwifi Edge Computing – po besedah Ieda Jonerja ml., ustanovitelja podjetja, ta tehnološka rešitev omogoča shranjevanje podatkov, ki so lahko na voljo v omrežju wi-fi tudi brez internetne povezave. To turistu omogoča dostop do informacij tudi, ko ni povezan z internetom.

IFriend – Predstavljata jo Leonardo Brito, izvršni direktor podjetja, in Alice Moura, IFriend je platforma, ki povezuje turiste z lokalnimi turističnimi vodniki; idealno za tiste, ki iščejo več varnosti ali imajo težave pri sporazumevanju v drugem jeziku. Trenutno ima več kot 130 držav in več kot 5000 registriranih lokalnih vodnikov.

Smart Tour – Caio Carvalho Farias, direktor mednarodnih odnosov, je predstavil platformo, namenjeno upravljanju javnega turizma in implementaciji pametnih turističnih destinacij. Kljub njihovemu poslovnemu modelu, osredotočenemu na B2G, je dejal, da so odprti za storitve drugim trgom.

Mobs2 – Rebeca Fonte, direktorica podjetja Mobs2, ki od leta 2018 razvija tehnologije upravljanja voznega parka za transportna in logistična podjetja, je predstavila aplikacijo Tidou, ki bo uporabniku zagotavljala informacije o javnem prevozu v realnem času, pa tudi donosnejša potovanja. Tidou Turismo bo obiskovalcem ponudil zanimivosti, ki so na voljo v mestu, in vsebine, povezane s krajem, ki ga obiščejo.
 

Posnetek dogodka (You Tube)














Program konference (pdf)


Dodatne informacije:

Slovenska gospodarska zbornica Brazilija – SLOBRAZ
e-mail: info@slobraz.com.br

 

Preberite tudi:


Globalni trendi na področju turizma

Storitve slovenskih poslovnih klubov v tujini