Sredi naraščajočega števila turistov Central Retail pogloblja vezi z Alipay+



Družba Central Retail Corporation Pcl (CRC) krepi svoj položaj kot vodilna na področju maloprodaje in veleprodaje s poglabljanjem partnerstva z Alipay+.



Namen sodelovanja je izkoristiti rastoče število turistov na Tajskem z zagotavljanjem brezhibnih možnosti plačila in privabljanjem uporabniških izkušenj.

Od uvedbe Alipay za kitajske turiste leta 2015 je Central Retail razširil svoje partnerstvo z Alipay+, da sprejme 13 mednarodnih mobilnih plačilnih aplikacij na svojih 3.000 lokacijah po vsej državi. Ta poteza ustreza spreminjajočim se digitalnim željam današnjih popotnikov.
Vodja korporativnega marketinga v Central Retailu, Piyawan Leelasompop, je dejal, da podjetje s sprejemanjem več vodilnih mednarodnih plačilnih aplikacij prek Alipay+ omogoča bolj brezhibno in poznano nakupovalno izkušnjo za turiste iz ključnih vstopnih trgov.

Central Retail širi svojo ponudbo s pridružitvijo v program ekskluzivnih turističnih privilegijev Amazing Thailand e-card, ki ga je lansiral Alipay+ v sodelovanju s Turističnim uradom Tajske. Ta pobuda bo omogočila Central Retailu neposredno povezavo z turisti prek aplikacije, ponujanje ciljnih promocij in povečanje vidnosti trgovin.

Sittipong Kittiprapapong, generalni direktor Ant International (Tajska) za globalno trgovsko partnerstvo, je poudaril pomembnost Tajske kot turistične destinacije ter vlogo Central Retaila pri izpolnjevanju potreb mednarodnih obiskovalcev.


 
Obe podjetji sta načrtovali vrsto kampanj, vključno s kampanjo Amazing Thailand Card, promocijami poletja in zlate tedne ter kampanjo ob koncu leta, da bi povečali porabo turistov in okrepili položaj Central Retaila v maloprodajni in veleprodajni industriji.


Pripravil:

Slovenski poslovni klub Tajska
e-naslov: maeotrading@gmail.com

 

Preberite tudi:

Storitve slovenskih poslovnih klubov v tujini