Digitalni marketing - trendi, ki jih ne smete ignorirati


V sredo, 29. aprila 2020, je direktor podjetja Tetida d. o. o. Simon Ferjuc zainteresiranim članom SLO CRO Poslovnega kluba z online predavanjem približal pomembnost digitalnega marketinga.

V časih, ko je klasično trgovinsko prodajo in tržne pristope načela korona-kriza, je razumevanje in uporaba digitalnega marketinga bolj pomembno kot kadarkoli prej. Gre namreč za strategije spletnega marketinga, ki se uporabljajo za identifikacijo in iskanje ciljne publike, ki bo postala naročnik oz. plačnik vaših produktov ali uslug.



Ferjuc je udeležence seznanil, da je za razliko od splošnega prepričanja, digitalni marketing področje dela, ki ga en sam človek ne zmore kakovostno opravljati. Gre za kompleksno projektno delo, ki zahteva številne strokovnjake iz družbenih in tehničnih področij. Na vprašanje, zakaj je digitalni marketing pomemben oz. koristen v primerjavi z ostalimi orodji oglaševanja, Ferjuc odgovarja, da gre pri digitalnem marketingu za nižje stroške oglaševanja in globalni doseg sporočila oz. produkta, ki ob pravi strategiji lahko doseže – viralen moment torej, planetarno popularnost. Digitalni marketing je v koraku s časom, se prilagaja ciljni publiki in je izjemno prilagodljiv okoliščinam, rezultati digitalnega marketinga pa so merljivi s pomočjo spletnih analitičnih orodij.

»Za prodajo vašega produkta je strateško pomembno, da izberete ustrezen pristop do ciljne publike, saj se ta generacijsko izjemno razlikuje v potrošniških navadah in življenjskih prioritetah« pravi Ferjuc.

Kar se tiče uspešnosti prodaje preko družabnih omrežjih, je po nekaterih raziskavah Facebook še vedno na prvem mestu. Sledi mu Instagram, Twitter in LinkedIn, Youtube, Pinterest in Snapchat.

Trgovina, v katero lahko vstopa vsak uporabnik interneta, je vaša spletna stran zato Ferjuc predlaga, da vanjo investirate vsaj toliko, koliko ste za ureditev fizične lokacije poslovnega prostora. Dodaja, da je za prodajo izjemno pomemben tudi e-mail marketing, saj kar 91 % uporabnikov e-pošto preverja vsak dan, 66 % pa se jih je za nakup odločilo prav na podlagi e-mail prodajne ponudbe. Po nekaterih raziskavah se vam za  en dolar finančnega vložka v e-mail marketing, v blagajno vrne 40$!

Ferjuc  je svoje predavanje zaključil  z napovedmi o vplivu umetne inteligence in virtualne resničnosti (VR) na digitalni marketing. Namreč po izkušnjah vemo, da  izdelek najlažje kupimo, če ga vidimo ali uslugo  izkusimo in po nekaterih raziskavah VR pri prodaji prednjači pred mobitelom in računalnikom. Kar 81 % uporabnikov VR- ja je o doživetju govorilo ali ga priporočalo prijateljem, po nekaterih raziskavah pa bi kar 66 % kupcev želelo kupovati izdelke s pomočjo VR.

Predavanje je udeležencem zagotovo približalo posebnosti in prednosti digitalnega marketinga ter nakazalo smer prodaje s pomočjo VR tehnologije, ki je z še donedavno zapovedano socialno distanco dobila konkreten prostor za nadaljnji razvoj.

Pripravila
Vukšinič Zmaić
SLO CRO Poslovni klub
E: poslovniklub@slo-cro-klub.hr